søndag 18. oktober 2015

Søndagskvelden


Så har vi avsluttet uke 42, det vil si at det er ti uker igjen av dette året. Ja, tida flyr
Bildet over er et eksempel på det :)  Jenta på bildet er meg         Kan tenke meg at det er ca 67 år siden !!
 dette kom meg i hende for noen uker side, jeg har ikke sett det før.. 


De siste dagene har gått som en røyk, jeg er på tur titt og ofte
Over et bilde fra veien opp til Nordre Ble
fjellet gnistret i farger, sjelden å se så  fine farger 

Torsdag blei det bytur, da gubben skulle fornye kjørekortet
Jeg blei med på lasset nedover, og vi rakk en liten tur opp til Kronene i Håvet, og et  besøk hos gamle kjente i kongsberg

Her hjemme blir det rusleturer, og bilder av dette og hint...
For eksempel, bær som ikke har blitt plukket..
Masse tyttebær..


og noen blåbær her og der.... 


Denne furua står ved  Stabekktjern, oppi skogen her
Jeg fikk tillatelse av gubben til å gå dit, sjøl om det var jakt rundt omkring, Med knall rød lue, og fotoapparat og stativ
blei det en bra "treningstur"
Nå er det nesten natta, og jeg får ta "Senga på ryggen"

God natt og ha ei fin uke 43  :)

Ingen kommentarer: