mandag 26. januar 2015

Mandagskvelden

 
Tida flyr, det er jo ikke lenge siden (i mine øyne), denne dama
gikk rundt i denne kjolen som hun hadde fått av mormor :)
Nå i år var hun og de andre i bandet, nominert til Spellemannsprisen !!
Det blei ingen pris da, men likevel moro for dem og oss :)
Bildet er tatt i mine foreldres gullbryllup, som vi feiret her hos oss

Her er det stolte paret, med samme type blomster som i 1937 :)
Gladioler...
Det var en fin augustdag i 1988
De er åttien og åttito år gamle.

Fire flinke spillemenn skapte liv og glede for alle gjestene ca. 40 stk
Og gjorde sitt til at det blei en minnerik dag
Trivelig å mimre litt over bilder jeg har fått av min onkel som nærmer seg nitti :)

Tilbake i nåtiden - gåturene blir litt sjeldnere -
 jeg lurer på om det kan ha noe med alder å gjøre ?
Finner liksom så mange grunner til å utsette gåturen, så er det glatt, så snør det,
 så er jeg trøtt..... Men nå er det snart februar og det blir lengere dager og mere lys...

Kristinas katt er en stor jeger, og fugler eller fuglemat får ikke være i fred når hun er ute
Rett som det er setter hun seg oppe i treet og venter på "maten" 
 og i mellomtiden prøver den seg på fett og annet jeg har hengt opp
 Skikkelig smart ung dame   Hun lyder (nesten) navnet Salmonella :)
 
Her et bilde fra en av mine skogturer.
 Gikk opp traktorvegen i går,
 og det er en skikkelig trimtur, så bratt som fy....
 Må "tråkke" sidelengs i de bratteste kneikene. Men gjør godt for musklene da :)
Ha ei fin uke
 

Ingen kommentarer: