søndag 5. januar 2014

lørdag



Godt Nytt år !!

2014 kom, men vinteren kom ikke.
Nyttårsaften blei feiret stille og rolig med et vennepar her i heimen, tåke og regn ute :(
Første nyttårsdag så det sånn ut på jordet, vann og sørpe


Jeg fortsetter å treffe på rare skapninger borti skogen her, legg merke til at det er grønt rundt stammen, ser ut som ca 23 mars.....
Ingen nyttårsforsetter, men har tenkt å holde meg frisk med uteliv osv. :)
 3. januar var et litt julestemning og verden blei hvit
Det var riktig koselig å gå tur, vi tråkka opp sti i nysnøen og var så fornøyd
Men hvor lenge var adam i paradis ???
Dagen etter var det regn og vind
 Glatte veier og vått, men ut må vi jo
Kira og jeg  her nede ved naboen, i tre tommer snøslaps i veien....
Heldigvis er ikke jula helt slutt enda, vi var bedt på  middag forrige dagen og pizzakveld i går. Vi blir borskjemt :)

I dag var Heidi med meg på runden, fint å gå i skogen, men glatt på veiene, da jeg gikk opp bakkene heim igjen, satte jeg meg nede ved bekken og
Tok bilde av "fossen" ikke direkte januarstemning,

Men, men en får ta det som det kommer
I kveld er det uvanlig stille i huset, Gubben er på tur med tre nevøer, ned til en fjerde for det årlige kortspilltreffet !!
De koser seg så med det, masse god mat, premier til den som vinner, og mye mimring. Jeg har hatt TVn for meg sjøl og sett på film i hele kveld :)
                                    God natt !

Ingen kommentarer: