torsdag 11. oktober 2018

Høstminner


Orkideene viser seg fra sin beste side i høst
Av en eller annen grunn blomstrer de fra september og utover alle sammen
Det er to nye, men resten er mange år gamle


Høsten viser seg også fra sin beste side i år
Har sjelden sett den så fargerik
Her langs veien opp til gården


Utsikt vestover mot Hågåtjønn og åsene rundt


Her videre vestover, mot Nore og Uvdal
På vei mot Veslehytta
Fint å ta en pust akkurat her


Bildet tatt fra trappa på Elgåsen - hytta


I går gikk vi til Juvefoss, men siden jeg ikke liker meg utpå kanten av juvet
tok jeg bare bilde av en som gjør det
Nemlig den vesle vindrivne furua som står helt utpå kanten


Jeg synes de små "terassefossene" på øversida er like fine jeg
denne for eksempel..

Og denne her....
Og jammen var det noen modige ungdommer som 
tok seg et bad i fossen ovenfor denne ! Vikinger...

Her satt vi og koste oss i sola
med litt frukt, før vi dro ned igjen til kaffe og mat på kjøkken bordet
Trivelig :)
Ha en fin dag, nyt høsten og alle fargene

Ingen kommentarer: