mandag 26. februar 2018

Vinter i Numedal

Fin labbeøype
Så blir det en liten hyllest til "God gammeldags vinter"
Igjen.......

Nysnø

Heldigvis har jeg ikke blitt for gammel til å nyte denne årstiden
På med et par lag med ull, lue og votter og gode støvler
Kamera og telefon med "finn meg" app i lomma
Så er det bare å tusle avsted.....

Heime - de små husa bak mot åsen

Ikke milevis, men ser man godt etter,
er det noen perler både her og der....


Jeg går gjennom eventyrskogen hver dag
Her er det opptil flere "ønskebuer" på rekke og rad :)


Fuglene er glade for å få litt tilskudd nå 
når det er så masse snø


Peanøtter er spesielt godt, og en sånn pose går ned på "et blunk"
I hvert fall to tre dager :)


Spettmeisen likte visst ikke å bli fotografert fra denne vinkelen,
Men det måtte han jo finne seg i når den ikke ville snu seg mot meg !?
Ha ei fin vinteruke - nå er det bare fire dager til Mars begynner, 
og da er det VÅR !!!

1 kommentar:

Lillian "sognafaret" sa...

Det er så hyggelig hver gang en dumper inn et sted hvor folk stortrives med vinteren! Jeg synes hver årstid har sin sjarm, glad i variasjon jeg. Variasjon er jo bra når en er ute med fotoapparatet både titt og ofte. Ha en flott helg videre!