torsdag 12. juni 2014

Torsdagskvelden

Hei igjen !
Sommerdagene går så fort at jeg ikke rekker å sette meg ned å skrive !
Mye skjer, og jeg er med på det meste :)
Konfirmasjonen gikk fint, vi hadde strålende vær, med sol og uten vind. Noe som er en fordel når man skal servere i et telt. Men det gikk bra. Folket kosa seg i solen og maten var god
Dagen etter var det tid for vår årlige turgjeng å møtes. Nå har vi slått av litt på krava, noen begynner å merke alderen, beina svikter, og overskuddet til å farte rundt i skogen er borte for noen av oss.
Men vi kjeder oss ikke for det. Vi hadde en kjempemorsom dag hos Sølvi. Hun disket opp med deilig mat , kaffe og diverse godsaker blei servert på den fine uteplassen med utsikt over hele Blefjell
 
Så fikk jeg lurt meg til et par dager på Frili
Sol - sol....
Gikk turer og slappa av ved vannkanten
Litt kaldt vann for bading...

blomsterflor overalt - her Bukkeblad i sin fineste stas..

Hjemme stråler irisen om kapp med sola...

Og hytteverandaen fikk et lite "makeup" da vi ventet gjester der på onsdag
ny/gamle hagemøbler blei satt ut og i går strømmet gjestene inn....
hele 21 pensjonister som blei kjørt i privatbiler i regi av Frivilligsentralen her i bygda

De koset seg med
kjøttsuppe, rundstykker, kaker og kaffe, jordbær og saft !
praten gikk om løst og fast.....

Her forbereder Kari kaffeserveringen, mange hadde bakt kaker som de tok med så det blei reine "konfirmasjonsbordet enda en gang !!
Ha en fin ukeslutt i hus og heim...
Me sjåast.....:)

Ingen kommentarer: