torsdag 9. juni 2011

Torsdag

I dag er det et forskrekkelig vær !!

Det regner på tvers og blåser som bare det....

Så jeg fant ut at det var best å holde seg inne !! Og siden jeg har samma lønna om jeg gjør noe eller ikke - så satte jeg meg like godt ned her



Jeg fikk jo tid til å tusle rundt nedpå myra nedafor hytta, med kamera skuddklart og øynene på stilk :)) Bokstavelig talt
Ved vannkanten sto det sotstarr med fine gule blomster på

Tranebæra blomstret som bare det - vakre blomster, men veldig små, en må leite for å se dem.. Inni den "spyttklysa" midt på bildet ligger det vel et lite påbegynt liv og vokser seg stor !?


Bukkeblad-blomstene var det mange av, men ikke så store og flotte som i fjor til gjengjeld var de mange.......



Et sted var elva helt full av dem !!!!


Tok bilde av dem i motlys, det blei en rar speilvirkning bortover vannflata..!!!
må jeg kanskje til å virke litt, har en haug med klær som skal ordnes bort, merkelig nok har de ikke gått til skuffene sine sjøl ...?

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så fine bilder. Morsomt å se fra turene dine.
Nå har jeg utsatt klesbretting i flere dager, fordi været har vært for fint til å holde på inne. Så i dag leter jeg litt desperat etter nye unnskyldninger. men det er nok ingen vei utenom....
ha en fin kveld, og tusen takk for titten

Stubbetufsa sa...

Du har regn og grisevær, mens vi har sol og varme. Har gått lettkledt i dag, og er blitt solbrent!
Håper det blir bedre vær hos deg snart!