lørdag 11. september 2010

Lørdag

Den siste rose sto i kveldens blå,
Da hun den siste sommerfuglen så.....
Det er vel ikke sikkert denne rose får se noen sommerfugler i det hele tatt ?
Det er ganske grått og kjølig, men kanskje får vi en "Indian summer"
Jeg tusler nå på med mitt, sommer eller ikke !
Det går i sylting og bærplukking, og selvfølgelig trimturer i kveldinga...
Gårsdagens tur blei den "aller lengste runden" Den tar ca. to timer
Da med innlagt bær- og soppplukking !
Fant to kilo kantareller og nesten to liter tyttebær
Godt fornøyd jeg.....

Over et bilde som viser hva mauren ser på sin vandring,
undersida av soppene og mose som er vanskelig å forsere :)

Og her er min utsikt, i hvertfall når jeg speider etter bær...



Da jeg kom hjem fikk jeg besøk av disse gode vennene :)
Nå blir det nok stille på bloggen en stund framover,
for mormor og tre andre kule damer skal på tur til Stockholm,
noe jeg har gleda meg til lenge....
Ha ei fortreffelig helg alle sammen ;)




2 kommentarer:

Stubbetufsa sa...

Så flittig som du har vært, fortjener du en dametur!
Kos dere ordentlig, da!

Bestemor Drillo sa...

Riktig God Tur! Kos deg!