onsdag 12. desember 2012

onsdag kveld

 
Hvor i all verden blei tida av ?
Dette bildet blei tatt i 1957.
Gutten til høyre er min ektemann siden 1958,
i morra fyller han 80 år !!! 
 
 Han til venstre er min bror, den gang 14 år
 
 



Nå passer det med det svenske ordtaket;
 
Alla dissa dagar som kom och gikk,
Inte visste jag at det var sjølva livet..........



På safari i Holtefjelltraktene på 60 - 70 tallet
Jeg skal ikke ramse opp hele livshistorien her, men resultatet av 56 års samvær er:
Vært gift i 54  år
Har 5 barn og 5 svigerbarn
13 barnebarn og 3 svigerbarnebarn
1 oldebarn
 
Så - det blir en anselig flokk som kommer i selskapet på lørdag
 
Vi gleder oss
 
Fortsatt god førjulstid 

3 kommentarer:

amo sin blogg sa...

Gratulerer masse med dagen til mannen din !
Flott innlegg du har laga.
Og fantastisk å få så mange år ilag, det er ingen sjølfølge.
Mannen min og eg har vore gift i 42 år, og håper å få vere ilag lenge lenge vidare )

Ynskjer dokke ei fin feiring !

Helsing Anne-Mari

Kari bloggside sa...

Gratulerer så mye med gubben !!! Flott kar !!

Bestemor Drillo sa...

Gratulerer så mye med mannen! Tenk 80 år, jammen kjekk ja! Tusen takk for hilsen fra deg som jeg gleder meg over. Er ikke så sprek for tia, men nå gleder jeg meg til å feire jul med familien på Råholt!
Hjertet funger fint med pacemakeren, men betennelsen i nervesystemet er fortsatt ikke avklart, men de heller vel mer og mer til MS. Jeg tar en og en dag ! Gledelig jul til deg og dine! klem!